Kako funkcioniše pretraživanje na Airbnbu

Pročitajte savjete za poboljšanje položaja oglasa u rezultatima pretraživanja.
Autor: Airbnb, objavljeno 11. maj 2022.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 21. nov 2022.

Posebnosti

  • Cijena, kvalitet i popularnost vašeg smještaja utiču na to kako će se prikazivati u rezultatima pretraživanja

  • Otvorite više datuma u kalendaru kako biste zadovoljili kriterije za pretraživanje koje je odredilo više gostiju

Kreirali ste i objavili oglas, a sada želite da ga ljudi pregledaju. Kako će ga pronaći? Evo nekoliko stvari koje možete učiniti kako biste poboljšali položaj oglasa u rezultatima pretraživanja.

Upoznajte se s osnovnim informacijama

Airbnbov algoritam pretraživanja koristi mnoge faktore kako bi odredio redoslijed oglasa koji se pojavljuju u rezultatima pretraživanja. Nema svaki faktor jednaku težinu. Cijena, kvalitet i popularnost smještaja u velikoj mjeri utiču na to kako će se oglas prikazivati.

Algoritam daje prednost ukupnoj cijeni smještaja prije oporezivanja (uključujući naknade i popuste) i kvalitetu smještaja u odnosu na slične smještaje u vašoj blizini. Fotografije smještaja, recenzije gostiju i druge karakteristike mogu vam pomoći da utvrdite njegov kvalitet.

Postavljanjem konkurentne cijene i održavanjem visokog kvaliteta možete poboljšati položaj svog oglasa, jer smještaji koji nude najbolju vrijednost na nekoj lokaciji obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja.

Težite ka popularnosti

Airbnbov algoritam ocjenjuje popularnost vašeg smještaja koristeći širok spektar informacija. To uključuje koliko često gosti rezervišu vaš smještaj, posjete stranicu vašeg oglasa i dodaju vaš oglas na svoje liste želja.

Popularniji oglasi obično imaju bolji položaj u rezultatima pretraživanja. Kako biste potaknuli interesovanje gostiju, preporučujemo vam da:

  • Ponudite sadržaje koje gosti žele, kao što su brz Wi-Fi, mogućnost samostalnog dolaska i besplatan parking.
  • Opišete jedinstvene karakteristike svog smještaja koristeći specifične detalje koji gostima daju do znanja šta tačno mogu očekivati.
  • Objavite visokokvalitetne fotografije koje prikazuju privlačnu atmosferu. Fotografije visokog kvaliteta mogu poboljšati vašu istaknutost unutar kategorije.

Otvorite više dostupnih termina

Airbnbov algoritam uzima u obzir dostupnost smještaja, vrijeme odgovora na upite te koliko često prihvatate rezervacije. Što više otvorenih datuma ponudite u kalendaru, veća je vjerovatnoća da će vaš oglas zadovoljiti kriterije pretraživanja koje je odredio gost i da će se prikazivati u rezultatima pretraživanja.

Radnje koje možete poduzeti kako biste poboljšali položaj oglasa u rezultatima pretraživanja:

  • Odgovorite na zahtjeve za rezervaciju u roku od 24 sata. Izbjegavajte često odbijanje zahtjeva za rezervaciju.
  • Koristite opciju Instant rezervacija kako bi gosti mogli pronaći vaš oglas kad filtriraju rezultate pretraživanja za tu opciju. Ova funkcija omogućava gostima da automatski rezervišu vaš smještaj (bez potrebe da prihvatate njihove zahtjeve), ubrzavajući vrijeme odgovora.
  • Smanjite broj ograničenja, kao što su minimalno i maksimalno trajanje rezervacija.

Ponudite odlično gostoprimstvo

Vaša sposobnost da postavite očekivanja gostiju u opisu smještaja, a zatim ih ispunite ili premašite kao domaćin, obično poboljšava rangiranje u rezultatima pretraživanja s vremenom.

Pružanje tačnih podataka o vašem smještaju i jasna komunikacija s gostima mogu dovesti do većih ocjena i recenzija o boravku kod vas. Također vam može pomoći da izbjegnete pritužbe korisničkoj službi, što može negativno uticati na položaj oglasa.

Algoritam također razmatra jeste li Superdomaćin, a to je naš pojam za iskusnog domaćina s visokim ocjenama, ili ispunjavate neke ili sve uslove da biste to postali. Uslovi uključuju stvari poput brzog odgovaranja na upite gostiju i minimalnog broja otkazivanja (od strane vas).

Prilikom pretraživanja gosti mogu uključiti filter kako bi im se prikazivali samo smještaji koje nude Superdomaćini.

Otkrijte više u našem vodiču za postavljanje uspješnog oglasa

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Posebnosti

  • Cijena, kvalitet i popularnost vašeg smještaja utiču na to kako će se prikazivati u rezultatima pretraživanja

  • Otvorite više datuma u kalendaru kako biste zadovoljili kriterije za pretraživanje koje je odredilo više gostiju

Airbnb
11. maj 2022.
Je li vam ovo bilo korisno?