Kreiranje neometanog doživljaja dolaska
Doživljaj dolaska u smještaj počinje jasnom komunikacijom, a završava se tako što se gosti osjećaju toplo dočekanim i spokojnim u vašem prostoru. Saznajte kako kreirati neometan dolazak.
Podesite postupak ulaska u smještaj
U vodiču za dolazak u smještaj možete definisati jednostavan i pouzdan postupak ulaska u smještaj.
Odaberite vrijeme dolaska. Razmislite koliko će vam vremena trebati između smjena gostiju. Mnogi domaćini više vole popodnevni dolazak jer tako preostaje dovoljno vremena za čišćenje prije dolaska sljedećih gostiju.
Napišite jasna uputstva kako doći do smještaja. Navedite korisne detalje ako ga je teško pronaći ili ako je telefonska usluga nepouzdana na tom području.
Odaberite način ulaska u smještaj. Mnogi gosti više vole samostalni dolazak koji im omogućava da uđu u smještaj bez vašeg prisustva.
Navedite uputstva za dolazak. Nakon što odaberete način ulaska u smještaj i unesete detalje, poput lokacije sefa za ključeve, u istoj rubrici možete dodati detaljna uputstva s fotografijama.
Kreirajte priručnik za goste i vodič. Navedite važne informacije o svom smještaju, kao što su kako se povezati na Wi-Fi mrežu i lokalne preporuke, uključujući mjesta za ručavanje.
Gosti mogu pristupiti vašim uputstvima za dolazak u detaljima svog putovanja 48 sati prije dolaska ili 24 sata prije ako imate fleksibilne uslove otkazivanja.
Razmislite da zakažete poruke za dan ili dva prije dolaska. To je prilika da pošaljete uputstva za dolazak svim gostima koji su uključeni u rezervaciju i zamolite ih da vam se obrate ako imaju bilo kakvih pitanja.
Pripremite svoj smještaj
Važan dio samog doživljaja dolaska je osjećaj koji gosti imaju kada otvore vrata smještaja.
Vaš smještaj mora biti besprijekorno čist. Kreirajte rutinu koja uključuje čišćenje svih površina, podova i tkanina te provjeru jesu li uklonjene sve mrlje, prljavština i dlake.
Prikažite korisne informacije. Na vidljivom mjestu ostavite odštampani primjerak priručnika za goste i vodiča.
Ostavite poklon dobrodošlice. Ovo može biti jednostavno poput rukom pisane poruke ili lokalne poslastice.
Imajte rezervni način ulaska. Razmislite da rezervni ključ ostavite u sefu za ključeve u blizini ulaza u slučaju da primarni način ulaska u smještaj ne funkcioniše.
Kako god odlučili primati goste, vi ili sudomaćin trebate biti dostupni tokom dolaska kako biste brzo riješili sve probleme koji se mogu pojaviti. Odgovaranje na upite prilikom dolaska gostiju također može pozitivno uticati na ostatak njihovog boravka.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.