Učinkovita komunikacija
Efikasna komunikacija s gostima može pomoći da dobar boravak pretvorite u odličan. Koristite Airbnbove funkcije za razmjenu poruka kako biste podijelili važne detalje i podsjetnike, brzo odgovarali na pitanja i pružili srdačnu dobrodošlicu.
Krenimo od osnovnih informacija
Način na koji pružate informacije pomaže vam da postavite atmosferu boravka. Potrudite se da ostvarite sljedeće:
Budite dostupni. Uključite obavještenja kako biste brzo primali poruke gostiju i odgovarali na njih. Annette, domaćin u San Franciscu, kaže da čak i u slučaju manjih problema traži od gostiju da se „odmah obrate nama i mi ćemo se pobrinuti za to.”
Budite transparentni. Precizno opišite šta gosti trebaju očekivati. „Ono što kažete gostima da će dobiti mora biti u skladu s onim što dobiju”, kaže Daniel, domaćin u San Franciscu.
Budite otvoreni. Pitajte goste kako im možete pomoći da se osjećaju ugodno i dobrodošlo. „Bit će stvari koje mi kao domaćini ne očekujemo”, kaže Sadie, Superdomaćin u Santa Feu u Novom Meksiku.
Budite brižni. Način na koji reagujete na problem može ostaviti trajan utisak. „Tešku situaciju možete pretvoriti u drugu rezervaciju ako se s njom pravilno nosite, pokazujući empatiju i radeći brzo na njenom rješavanju”, kaže Felicity, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Novom Južnom Walesu u Australiji.
Slanje poruka u ključnim trenucima
Predvidite šta gosti trebaju znati kako biste pružili besprijekoran doživljaj i smanjili broj pitanja. Ključni trenuci u planiranju putovanja i putovanjima uključuju:
Upit ili zahtjev za rezervaciju. Na raspolaganju imate 24 sata da odgovorite kada vam se gosti obrate, ali najbolje je da odgovorite što prije. Većina domaćina to čini u roku od sat vremena.
Potvrda rezervacije. Pošaljite poruku „Hvala na rezervaciji” kako biste se povezali i dali gostima do znanja da ste im na raspolaganju za sva pitanja.
Dolazak. Podsjetite goste dan ili dva prije dolaska gdje mogu pronaći uputstva za dolazak u aplikaciji i podijelite sve važne napomene o ulasku u smještaj.
Tokom boravka. Pitajte goste ubrzo nakon dolaska da li imaju sve što im je potrebno kako bi im boravak bio ugodan. Možete preporučiti svoje omiljene lokalne prodavnice, restorane i aktivnosti.
- Odlazak. Pošaljite napomenu ubrzo nakon odlaska, zahvalite se gostima i zamolite ih da napišu recenziju. Napišite recenziju o gostima što je prije moguće.
Automatizacija poruka
Dobra stopa odgovora je jedan od nekoliko faktora koji mogu pomoći da se vaš oglas rangira bolje u rezultatima pretraživanja na Airbnbu.
Koristite ove funkcije na kartici Poruke kako biste predvidjeli i odgovorili na rutinska pitanja bez odlaganja:
Brzi odgovori
Kreirajte šablone poruka kako biste na jednostavan način podijelili informacije, na primjer gdje treba parkirati ili da li gosti mogu ostaviti prtljag prije dolaska.
Ove šablone možete personalizovati s kratkim kodovima koji automatski popunjavaju podatke o gostu, rezervaciji i oglasu.
Nakon što podesite brze odgovore, funkcija na kartici Poruke koristi vještačku inteligenciju za razumijevanje pitanja gosta i automatski predlaže vaš najrelevantniji odgovor.
Zakazane poruke
Kreirajte standardne poruke i zakažite njihovo slanje gostima u ključnim trenucima, poput onih gore navedenih.
Ove poruke također možete personalizovati s kratkim kodovima.
Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.