Učinkovita komunikacija

Šaljite gostima jasne i pravovremene poruke.
Autor: Airbnb, objavljeno 10. jan 2024.
2 min. čitanja
Izmijenjeno 26. jul 2024.

Efikasna komunikacija s gostima može pomoći da dobar boravak pretvorite u odličan. Koristite Airbnbove funkcije za razmjenu poruka kako biste podijelili važne detalje i podsjetnike, brzo odgovarali na pitanja i pružili srdačnu dobrodošlicu.

Krenimo od osnovnih informacija

Način na koji pružate informacije pomaže vam da postavite atmosferu boravka. Potrudite se da ostvarite sljedeće:

  • Budite dostupni. Uključite obavještenja kako biste brzo primali poruke gostiju i odgovarali na njih. Annette, domaćin u San Franciscu, kaže da čak i u slučaju manjih problema traži od gostiju da se „odmah obrate nama i mi ćemo se pobrinuti za to.”

  • Budite transparentni. Precizno opišite šta gosti trebaju očekivati. „Ono što kažete gostima da će dobiti mora biti u skladu s onim što dobiju”, kaže Daniel, domaćin u San Franciscu.

  • Budite otvoreni. Pitajte goste kako im možete pomoći da se osjećaju ugodno i dobrodošlo. „Bit će stvari koje mi kao domaćini ne očekujemo”, kaže Sadie, Superdomaćin u Santa Feu u Novom Meksiku.

  • Budite brižni. Način na koji reagujete na problem može ostaviti trajan utisak. „Tešku situaciju možete pretvoriti u drugu rezervaciju ako se s njom pravilno nosite, pokazujući empatiju i radeći brzo na njenom rješavanju”, kaže Felicity, član Savjetodavnog odbora domaćina i Superdomaćin u Novom Južnom Walesu u Australiji.

Slanje poruka u ključnim trenucima

Predvidite šta gosti trebaju znati kako biste pružili besprijekoran doživljaj i smanjili broj pitanja. Ključni trenuci u planiranju putovanja i putovanjima uključuju:

  • Upit ili zahtjev za rezervaciju. Na raspolaganju imate 24 sata da odgovorite kada vam se gosti obrate, ali najbolje je da odgovorite što prije. Većina domaćina to čini u roku od sat vremena. 

  • Potvrda rezervacije. Pošaljite poruku „Hvala na rezervaciji” kako biste se povezali i dali gostima do znanja da ste im na raspolaganju za sva pitanja.

  • Dolazak. Podsjetite goste dan ili dva prije dolaska gdje mogu pronaći uputstva za dolazak u aplikaciji i podijelite sve važne napomene o ulasku u smještaj.

  • Tokom boravka. Pitajte goste ubrzo nakon dolaska da li imaju sve što im je potrebno kako bi im boravak bio ugodan. Možete preporučiti svoje omiljene lokalne prodavnice, restorane i aktivnosti.

  • Odlazak. Pošaljite napomenu ubrzo nakon odlaska, zahvalite se gostima i zamolite ih da napišu recenziju. Napišite recenziju o gostima što je prije moguće.

Automatizacija poruka

Dobra stopa odgovora je jedan od nekoliko faktora koji mogu pomoći da se vaš oglas rangira bolje u rezultatima pretraživanja na Airbnbu. 

Koristite ove funkcije na kartici Poruke kako biste predvidjeli i odgovorili na rutinska pitanja bez odlaganja:

Brzi odgovori

  • Kreirajte šablone poruka kako biste na jednostavan način podijelili informacije, na primjer gdje treba parkirati ili da li gosti mogu ostaviti prtljag prije dolaska. 

  • Ove šablone možete personalizovati s kratkim kodovima koji automatski popunjavaju podatke o gostu, rezervaciji i oglasu. 

  • Nakon što podesite brze odgovore, funkcija na kartici Poruke koristi vještačku inteligenciju za razumijevanje pitanja gosta i automatski predlaže vaš najrelevantniji odgovor. 

Zakazane poruke 

  • Kreirajte standardne poruke i zakažite njihovo slanje gostima u ključnim trenucima, poput onih gore navedenih. 

  • Ove poruke također možete personalizovati s kratkim kodovima.

Moguće je da su se informacije koje se nalaze u ovom članku promijenile od trenutka objavljivanja.

Airbnb
10. jan 2024.
Je li vam ovo bilo korisno?