Sve rezervacije smještaja uključuju AirCover za goste. Ako postoji ozbiljan problem s vašim smještajem na Airbnbu koji domaćin ne može riješiti, tu smo da vam pomognemo.
U tim situacijama možemo pomoći:
Naš tim vam može pomoći da pronađete sličan smještaj, s obzirom na lokaciju i sadržaje, na osnovu dostupnosti po uporedivim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa, uključujući naknade za usluge.
AirCover za goste pruža podršku u slučaju ozbiljnih problema s rezervacijom vašeg smještaja, na primjer:
AirCover za goste ne uključuje manje neugodnosti, kao što je pokvareni toster.
Domaćin je prava osoba za kontakt kojoj se možete obratiti ako nešto iskrsne. Možete poslati poruku domaćinu direktno kako biste mu saopštili o čemu se radi. Ako dođe do problema tokom vašeg boravka:
Trebate li nas kontaktirati? Kontaktirajte nas telefonom, e-mailom ili chatom.
Ako se ikada osjećate nesigurno, tu smo da vam pomognemo da dobijete prioritetan pristup posebno obučenim agentima za sigurnost koji će vam pomoći u rješavanju sigurnosnih problema ili vas direktno povezati s lokalnim organima za hitne slučajeve, danju i noću.
AirCover za goste nije polisa osiguranja. Ne pokriva probleme vezane za putovanja (primjer: Vaše putovanje kasni zbog oluje ili je vaš prevoznik oštetio vaš prtljag). Saznajte više o AirCover-u za goste i putnom osiguranju, osiguranju rezervacije ili osiguranju tokom boravka.
Ako ste domaćin, saznajte više o AirCoveru za domaćine i poboljšanjima koja smo napravili.