Prijedlozi će se prikazati nakon što unesete tekst u polje za pretraživanje. Pregledajte pomoću strelica za gore i dolje. Za odabir koristite tipku enter. Ako odaberete frazu, ta fraza će biti korištena za pretraživanje. Ako je prijedlog link, ta stranica će se otvoriti u pregledniku.
Vodič • Gost

AirCover za goste

Ovaj članak je automatski preveden.

Sve rezervacije smještaja uključuju AirCover za goste. Ako postoji ozbiljan problem s vašim smještajem na Airbnbu koji domaćin ne može riješiti, tu smo da vam pomognemo.

Pomoći ćemo vam da rezervišete drugi smještaj ili ćemo vam dati povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa

U tim situacijama možemo pomoći:

Naš tim vam može pomoći da pronađete sličan smještaj, s obzirom na lokaciju i sadržaje, na osnovu dostupnosti po uporedivim cijenama. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa, uključujući naknade za usluge.

Kako funkcioniše AirCover za goste

AirCover za goste pruža podršku u slučaju ozbiljnih problema s rezervacijom vašeg smještaja, na primjer:

  • Domaćin otkazuje vašu rezervaciju prije dolaska
  • Grijanje ne radi zimi
  • Smještaj ima manje spavaćih soba nego što je navedeno
  • To je drugačija vrsta smještaja, privatna soba umjesto cijelog smještaja
  • Nedostaje glavni oglašeni sadržaj, kao što su bazen ili kuhinja

AirCover za goste ne uključuje manje neugodnosti, kao što je pokvareni toster.

Rješavanje problema tokom boravka

Domaćin je prava osoba za kontakt kojoj se možete obratiti ako nešto iskrsne. Možete poslati poruku domaćinu direktno kako biste mu saopštili o čemu se radi. Ako dođe do problema tokom vašeg boravka:

  1. Dokumentujte problem: Snimite fotografije ili videozapise kao dokaz.
  2. Obratite se svom domaćinu: Obavijestite domaćina u roku od 72 sata od otkrića, opisujući problem i tražeći rješenje.
  3. Kontaktirajte nas: Ako domaćin ne odgovara ili ne može riješiti problem, odmah nas kontaktirajte.
  4. AirCover za podršku gostima: Ako je problem pokriven AirCoverom za goste, a vi želite otići, pomoći ćemo vam da pronađete uporedivi smještaj na osnovu dostupnosti i cijena. Ako sličan smještaj nije dostupan ili ne želite ponovo rezervisati, dobit ćete povrat cjelokupnog ili djelimičnog iznosa.

Linija za sigurnost 0-24

Trebate li nas kontaktirati? Kontaktirajte nas telefonom, e-mailom ili chatom.

Ako se ikada osjećate nesigurno, tu smo da vam pomognemo da dobijete prioritetan pristup posebno obučenim agentima za sigurnost koji će vam pomoći u rješavanju sigurnosnih problema ili vas direktno povezati s lokalnim organima za hitne slučajeve, danju i noću.

AirCover za goste nije polisa osiguranja. Ne pokriva probleme vezane za putovanja (primjer: Vaše putovanje kasni zbog oluje ili je vaš prevoznik oštetio vaš prtljag). Saznajte više o AirCover-u za goste i putnom osiguranju, osiguranju rezervacije ili osiguranju tokom boravka.

Ako ste domaćin, saznajte više o AirCoveru za domaćine i poboljšanjima koja smo napravili.

Je li vam ovaj članak pomogao?

Vezani članci

  • Pravila zajednice

    Osnovna pravila za domaćine smještaja

    Pročitajte naša Osnovna pravila za domaćine smještaja.
  • Upute • Gost

    Kada ćete dobiti povrat novca

    Iako se isplaćuju gotovo istog trenutka, većina povrata novca stigne na račun u roku od 15 dana, ali za neke načine plaćanja i regije može biti potrebno više vremena.
  • Upute • Domaćin

    AirCover za domaćine

    AirCover za domaćine je program koji uključuje verifikaciju identiteta gostiju, provjeru rezervacija, Zaštitu domaćina od oštećenja u iznosu od 3 miliona USD, Osiguranje domaćina od odgovornosti u iznosu od milion USD, Osiguranje od odgovornosti za doživljaje u iznosu od milion USD i liniju službe za sigurnost 0–24.
Zatražite pomoć u vezi s rezervacijama, korisničkim računom i sl.
Prijava ili registracija