Nuđenje smještaja s 5 zvjezdica
Šta se očekuje od gostiju
Opis smještaja mora sadržavati potpun i tačan prikaz vašeg smještaja.
Nemojte smještaj pretjerano hvaliti. Navedite posebnosti i osobine, od hidromasažne kade ili kamina do škripavih podnih dasaka ili buke s ulice.
Učitajte kvalitetne fotografije i ukažite na moguće probleme u opisu smještaja, unutar opisa fotografija. Dovoljne su dvije do tri fotografije po sobi ili području, uključujući sve vrhunske sadržaje.
Nemojte koristiti ultraširoke uglove ili prepravljati fotografije, zbog čega sobe mogu izgledati veće ili svjetlije nego što jesu.
Uspješna komunikacija
Vi ste jedina osoba za kontakt gostima koji borave u vašem smještaju.
Budite proaktivni i uvjerite se da gosti imaju sve što im je potrebno prije dolaska, kao što su smjernice i uputstvo za dolazak.
Odgovarajte što je prije moguće na poruke gostiju.
Koristite inkluzivni jezik u porukama, što je ključno za doček svih gostiju.
Koristite Airbnb aplikaciju i alate kao što su brzi odgovori i zakazane poruke kako biste olakšali komunikaciju.
Pošaljite uputstva za dolazak najmanje 24 sata unaprijed kako bi gosti imali vremena da ih pročitaju i postave pitanja. Ovo je posebno važno za goste s potrebama za prilagođenim pristupom.
Dočekivanje gostiju
Ponekad razlika između recenzije s četiri i pet zvjezdica leži samo u obraćanju pažnje na detalje.
Čistoća je ključna. Pobrinite se da sve površine, podovi i tkanine budu čisti i bez prašine. Pretražite ima li dlaka nakon čišćenja ili bilo kakvih znakova prljavštine ili prašine. Čak i ako je vaš smještaj izuzetan, mora biti besprijekorno čist da biste dobili recenzije s pet zvjezdica.
Dodajte lični pečat tako što ćete ostaviti poruku dobrodošlice ili poslati je u aplikaciji.
Učinite da se vaši gosti osjećaju kao kod kuće. Na primjer, ako smještaj ima kuhinju, razmislite da dodate lonce i tave, kašike za serviranje i osnovnu opremu za kuhanje.
Male geste mnogo znače, poput onih da ostavite deku na kauču ili nešto kafe ili čaja.
Obavezivanje na rezervacije
Kao dio osnovnih pravila za domaćine, ne biste trebali otkazivati potvrđene rezervacije. Ako je otkazivanje neizbježno, trebate se potruditi da otkažete što je ranije moguće. Obratite se Airbnbu ako vam je potrebna pomoć.